از کجا باید شروع کرد؟


مدتها بود که در فکر ساختن یک وبلاگ برای خودم بودم ولی هر بار از این کار منصرف می شدم چون فکر می کردم کسانی این کار را انجام می دهند که حرفی برای گفتن و نوشتن دارند و وقتی به خودم تشر می زدم می دیدم که جزء یک دفترچه خاطرات که از دوران نوجوانی تهیه کردم و داخلش جزء تعدادی خاطرات پیش پا افتاده با نوشتار محاوره ای و البته گاهی خاطره انگیز نمی شود چیز دیگه ای پیدا کرد.ولی بعد فکر کردم حتماً که آدم نباید از مغزش استفاده کنه و کلی کالری بسوزونه می شود مطالب دیگران را تو وبلاگت کپی کنی، کاری که خیلی ها دیگه می کنند ولی بعد منصرف شدم این کار خیانت به نویسنده و خواننده و حتی خودت است! ولی بعد ناگهان فکری به مغزم خورد می توانم وبلاگم را به صورت یک مجله فرهنگی ، هنری ،علمی ، ادبی . . . خلاصه همه چی ای در بیاورم، هوووم چه فکر خوبی پس دوستان عزیز اگر دیدید تو این وبلاگ از هر جایی یک مطلب قاطی پاتی هست به من خرده نگیرید این سیستم کاری ماست !!!

No comments: