فرهنگ لغت میوه

هندوانه: جسمي شبيه توپ فوتبال، در اكثر مواقع به شرط چاقو به فروش مي رسد، ازدواج را به نوع نشكسته اش تشبيه مي كنند، خوردن آن در محدوده 2 ساعت قبل از خواب به دلايلي كه خودتان بهتر مي دانيد توصيه نمي شود!
پرتقال: برخي از انواع آن خوني است و در اين روزها قيمتش به اندازه خون پدر فروشنده است، نام كشوري مي باشد كه رنگ لباس تيم ملي فوتبالش رنگ خون است و آنچنان در جام جهاني از ما بردند كه خون گريه كردیم.
چغندر :اين موجود از روزگاران قديم سعي داشته قاطي ميوه ها شود اما همواره دستهاي پنهاني مانع از رسيدن اين موجود به اين حق طبيعي خود بودند و از آنجا كه ما توانايي شكستن هيچ دلي را نداريم درخواست چغندر را مبني بر چاپ نامش در فرهنگ لغت ميوه اي رد نكرديم... يه وقت فكر نكنيد خشكه گرفتيم! مي گويند نسبت اين موجود با ميوه
به مانند نسبت ژيان است به ماشين و با جناق است به فاميل!!
، هلو:نوعي ميوه كه به راحتي در گلو فرو مي رود، در حال حاضر نوع پوست نكنده اش در ميوه فروشيها به رسد، توصيه مي شود قبل از خوردن آن هسته اش را در آوريد زيرا احتمال دارد در گلويتان گير كند!
- گوجه فرنگي:گوجه اي كه از فرنگ آمده است، گوجه قرتي، از نوع گنديده اش براي زدن به كله افراد مشهور استفاده مي شود، گذشته رب.
موز:ميوه اي كه در زمانهاي گذشته تنها افراد مايه دار مي توانستند آن را بخرند، در برخي از روزهاي سال قيمتش از گوجه فرنگي هم ارزانتر مي شود منظورم اينه قيمت گوجه در برخي روزها بالا مي رود
سيب:در زمان گرفتن عكس نامش را بر زبان جاري مي كنند، در دنياي سيبها نيز فاصله طبقاتي وجود دارد با اين تفاوت كه حداكثر اين فاصله به اندازه يك درخت است! سيبهاي مايه دار اكثراً سرخ و زرد هستند و سيبهاي پايين نشين خاكستري، خاكي و بي آلايش هستند.
- كيوي:نام شخصي كه در برره پول زور مي گرفت... ببخشيد با كيوون اشتباه گرفتم... سيب زميني موكت شده، جوجه تيغي بعد از اصلاحات، بعد از خوردن آن گلوي انسان شروع به خارش مي كند البته برخي افراد ادعا مي كنند اگر قبل از خوردن كيوي پوستش كني ديگر گلويت نمي خارد اما به علت نبود بودجه كافي براي خريد كيوي هنوز محققان وبلاگ طنز نوشته ها نتوانسته اند به درستي يا نادرستي اين ادعا پي ببرند!


No comments: